fbpx

Çeşme Marina ve Sir Winston Pub işbirliği ve Reeder sponsorluğuyla, 2019’un 2. Çeşme Marina Tavla Turnuvası 12 Ekim Cumartesi günü Sir Winston Pub Çeşme Marina’da yapıldı. Heyecanın bol olduğu turnuvaya 36 tavla sever katıldı.

Cumartesi sabah bol güneşli yazdan kalma bir havada Çeşme Marina’da toplanan katılımcılar, kura çekimi sonrasında oyuna başladılar. Çeyrek finale kadar tek eleme usulü ile oynanan maçlar sonucunda çeyrek finale kalan katılımcılar belirlendi. Çeyrek finalistler arasında çekilen kura sonrasında turnuvaya çift eleme usulü ile devam edildi. Toplamda 6 saat süren turnuva sonucunda finale Yüksel KAMAY ve Recep ARI kaldı. 5’lik set üstünden yaptıkları maç sonucunda Recep ARI, 2019 yılının ikinci şampiyonu oldu ve Özel Yapım Tavla ile Reeder tarafından hediye edilen cep telefonunu kazandı. Turnuvada ikinci olan Yüksel KAMAY’a ve üçüncü olan Atilla DEMİREL’e ise Reeder tarafından tablet hediye edildi.

Çeşme Marina Tavla Turnuvası Birincisi Recep ARI

Çeşme Marina Ticari İşler Müdürü Toker GÜRER,

“Yazdan kalma bu güzel havada turnuvamızda bizimle beraber olan tüm yarışmacılarımıza ve paydaşlarımıza teşekkür ederiz. Bu turnuvada Reeder bizimleydi, 2020 yılında yapacağımız turnuvalarda yeni sürprizler ile tavla severlerle birlikte olacağız.” dedi.

Çeşme Marina Tavla Turnuvası Finalistleri – Atilla DEMİREL, Recep ARI, Yüksel KAMAY

EAYK – Çeşme Marina tarafından düzenlenen İzmir Güz Trofesi 1. Ayak yarışları, Dr. Behçet Uz Çocuk Vakfı (BUVAK) katkılarıyla Çeşme Marina’dan gerçekleştirildi.

30 teknenin kayıt verdiği yarışların ilk günü, teknelerin planlanan 2 yarışı gerçekleştirmek için denize açılması ile başladı. Zaman zaman 25 knota kadar yükselen rüzgar altında IRC A sınıflarında 2, IRC B ve destek sınıflarında tek yarış gerçekleştirildi.

Yarışın ikinci günü, daha sakin ve bol güneşli, güzel bir havada başladı. Brifing sonrasında denize açılan tekneler, 12-14 knot rüzgar altında planlanan tek yarışı başarıyla tamamladılar. Yarış sonrasında Marina Yacht Club’te BUVAK’ın katkılarıyla gerçekleştirilen ödül töreninde kazananlar kupalarına kavuştu.

Ödül töreninde konuşma yapan BUVAK Başkanı Ülkü Belkıs KARLI, “9 senedir yarışçılar ile Güz Trofesi’nde beraberiz. Vakfımıza ve çocuklarımıza yapmış olduğunuz yardımlar için size çok teşekkür ediyoruz. 2020’de sizlerle olacağımız için çok mutluyuz.” dedi. Daha sonra sahne alan EAYK-Çeşme Marina Komodoru Akif SEZER ve Çeşme Marina Genel Müdürü Can AKALTAN da BUVAK’ın çocuklar için yapmış olduğu hizmetler için vakfa teşekkürlerini iletti. Ödül töreninde; IRC A-1’de TÜPRAŞ LEMON, IRC A-2’de ORCHESTRA, IRC A-3’de MARE, IRC A-4’de FERMER, IRC B-1’de PERLE WHITE, IRC B-2’de SHAKARA, IRC B-3’de CHESS ve Destek Sınıfında ELİSA’ya birincilik kupaları verildi.

2019 İzmir Güz Trofesi’nin 2. ayak yarışları, 9-10 Kasım tarihinde Çeşme Marina’da yapılacaktır.

İstanbul’dan 4 Saatte Çeşme Marina’ya ulaşın

İstanbul’dan İzmir’e ulaşımın otomobille 3,5 saatte mümkün olmasıyla; İstanbullu denizciler Çeşme Marina’yı artık komşuları olarak değerlendiriyorlar.
Kişisel araçlarıyla konforlu bir şekilde Çeşme’ye ulaşabilmenin avantajını kullanan İstanbullu deniz sevdalıları, teknelerine kişisel araçlarıyla 4 saat gibi bir sürede ulaşabilmenin mutluluğunu yaşıyorlar.
Otoyol açılmadan önce havaalanı transferi ile de Çeşme Marina’ya çok kolay ulaşabildiklerini; ancak araçlarıyla bu kadar kısa sürede teknelerinde olmalarını büyük bir ayrıcalık olduğunu dile getiriyorlar.
Uçağın olası bir rötarı, uçağa binmeden önce ve uçaktan indikten sonra bekleme süreleri, transfer süreci derken araba ile ulaşımdaki kadar özgür olamadıklarını da vurgulayan İstanbullu tekne sahipleri; artık Çeşme’nin her mevsimini yaşayabileceklerini söylüyorlar.

Burada Mutluyuz

Ege Denizi’nin koyları, adaları, seyir rotaları ve Güney sahillerine ulaşım kolaylığı nedeniyle Çeşme Marina tekne sahipleri için harika bir lokasyon.
Çeşme Marina’nın tekne sahiplerine sunduğu avantajlı fiyatlar ve üst düzey tesisler herkese Burada Mutluyum dedirtiyor.
Ulusal ve Uluslararası bir çok ödülün sahibi Çeşme Marina’da denizde ve karada kışlama yapan tekneler birçok avantajdan da yararlanıyorlar.

Her mevsim ayrı güzel

Çeşme Marina’yı tercih eden birçok tekne sahibi yaz aylarının yanısıra; kış mevsiminde de Çeşme ve çevresinin keşfedilmesi gerektiğini söylüyorlar.
Çeşme Marina’da yılın her ayı açık olan restoranlar ve işletmeler, Alaçatı ve Urla’nın keşfedilecek lezzetleri, Ildırı’nın tarihi, kaplıcalar ve daha birçok serüven…

Tekne Bağlama / Tekne Bağlanma Çeşitleri

 

Kıçtan Kara Tekne Bağlama

Teknenizle farklı yerleri keşfederken, ülkeden ülkeye ve hatta limandan limana farklı bağlanma çeşitleri olduğunu da fark edersiniz. Ülkemizde ve genel olarak Akdeniz’de en yaygın bağlanma çeşidi kıçtan kara bağlanmadır. Profesyonel bir şekilde bağlanıp kendinizi hemen limanın sunduklarına kaptırmak için tek yapmanız gereken her şeyi hazır bulundurmak, olabildiğince fazla usturmaça bulundurmak ve sakin olmaktır. Gelin, bu bağlanma çeşidinin inceliklerine beraberce bakalım:

  1. Pervane Manevrası

Kıçtan kara bağlanırken veya bir çapa veya el incesi ile yanaşırken,
tornistan manevrası esnasında yanaşma planlarınız arasında her zaman pervane manevrasının olmasına dikkat edin.

  1. Rüzgâr

Manevraya başlamadan önce rüzgârı değerlendirin ve mevcut kuvvetteki ve yöndeki rüzgârın teknenizi nasıl etkileyeceğini, şimdiki hâlini değil, birkaç saat sonraki pozisyonunu da düşünün. Gecelemek için halatlarınız yeterince iyi tutuyor mu? Gece rüzgâr eserse, herhangi bir hasardan kaçınmak için teknenizin pontondan/iskeleden yeterince açık duruyor mu?

  1. Çapa

Çapanızı tanıyın – uzunluğunu öğrenin ve ne zaman çapanızı salmanız gerektiğini anlayın; böylece yeterince zinciriniz olduğundan hem de iskeleye yanaşmak için yeterince mesafeniz olduğundan emin olursunuz. İskeleye yalnızca 1 metre kala hiç zinciriniz kalmadığını fark etmek kadar kötü bir kıçtan kara deneyimi olamaz! Eğer yaşadığınız durum buysa, 6. Madde’ye bakın ve tekrar deneyin. El incesi ile bağlanıyorsanız, teknede kakıçla bekleyen birinin olduğundan ve başı hızlı bir şekilde bağlamak için baş tarafa geçtiğinden emin olunuz.

  1. Palamar halatları

Manevraya başlamadan önce kıç tarafta iki sağlam halatınızın olması önemlidir;
böylece bağlama yerine girdiğinizde teknenizin kıçını olabildiğince hızlı bir şekilde sağlamlaya hazır olursunuz.

  1. İletişim

Herkesin teknede neler olduğunun farkında olması, manevra yaparken, ister yelken ister motor seyri olsun, çok önemlidir. Mürettebatınızı her zaman önceden bilgilendirdiğinizden emin olun; böylece herkes rolünü ve kendilerinden ne beklendiğini bilir. Hazır olmak, işi başarmanın yarısıdır.

  1. Manevra

  • a) İleri – Boş – Tornistan – Boş – İleri

İleri ve geri manevra kombinasyonu kullanarak bağlama yerine yanaştırırken ve bağlama yerinden ayrılırken akılda tutulması gereken kilit noktalar, acele etmemek ve teknenizin vites kutusuna saygı göstermektir. Bir manevranın ortasında, vitesi boşa almadan tekneyi ileri ve geri vitesle yönlendirmek çok kolaydır; ancak özellikle vites kutunuz bozulduğunda bunun size hiçbir faydası yoktur.

b) Ne zaman dümen kullanmalı?

tornistan manevra yaparken birçok kaptan tarafından yapılan klasik hata, geri manevra yapmaya çalışıp hâlâ ileri manevra ile dümeni hareket ettirmektir. Bunun kaçınılmaz olarak neden olduğu sorun, kolaylıkla halledilebilir. Dümeni çevirmeden önce tekne sabit kalana kadar beklemeyi unutmayın; böylece manevranız kolayca gerçekleşir.

  1. İlk hamlede başaramazsanız

Yeniden denemekten korkmayın. Bazen en iyi tekne kaptanları bile ikinci bir şansa ihtiyaç duyar. Koşullar zor olabilir ve tekneyi doğru şekilde bağlamak için ne kadar çok deneme yapmanız gerekse bile sadece yapmaktansa doğru yapmak her zaman daha iyidir.

  1. Sakin olun

Demesi kolay, yapması zor; ama sakin kalmak ve net iletişim kurmak, başarılı bir manevranın kilit unsurlarıdır. Sakin bir kaptan, mürettebatına inanç aşılar ve işlerini doğru yapmaya odaklanmalarını sağlar.

  1. Yola koyulmak

Sabah yola koyulmadan önce, son dakikaya kadar rüzgâr üstündeki kıç halatını salmadığınızdan emin olun.  Bu, baş tarafı kontrol etmenize yardımcı olacaktır; böylece bağlama yerinizden ayrılırken düzgün bir şekilde ilerleyebilirsiniz.

 

Tekne Bağlanma Diğer ipuçları

Kıçtan kara, elbette tek bağlanma yöntemi değildir. Diğer yöntemler hakkında birkaç küçük ipucu şöyle sıralanabilir:

Demirleme

Öğle yemeği molalarının yanı sıra sakin bir demirleme yerinde gecelemek için her gün kullanacağınız En temel beceri ve yöntemdir.

  • Salınım alanını hesaba katın – diğer teknelere çok fazla yaklaşmayın! Teknenizin olası sabit pozisyonunu ve rüzgâr estiğinde komşularınıza çok fazla yaklaşmadığınızdan emin olmak için pozisyonunuzu değerlendirmeniz gerekecektir. Başka teknelerin demirleme daireleri ile çakışmamak için teknenizin tam bir daire yapabilecek kadar yeterli salınım alanına sahip olması gerektiğini unutmayın.
  • Derinlik – Demirin atıldığı nokta ile demir/zincir yerleşim noktası arasında farklılık olacaktır; bu nedenle, olduğunuz yerde ve salınacağınız yerde yeterli derinlik olduğunuzdan emin olmak için pilot kitabınızı ve haritanızı kontrol edin.

 

Karaya bağlanma

Bir başka demirleme çeşidi olan karaya bağlanma, salınıma izin vermez; ancak diğer tekneler de aynı manevrayı yaparsa güvenli bir şekilde gerçekleştirilebilir.

  • Önceden hazırlanın ve manevrayı konuşun. Lojistik de manevraya dâhil olduğu için, bir eylem planı hazırlamanız gerekecektir. Bu eylem planı, çevrenize (etrafınızda büyük ve sağlam bir kaya var mı? Yoksa tonoz demirini karaya alıp gömmek daha mı akıllıca olur?) bağlı olarak değişiklik gösterebilir. Demirin hemen tutmasına odaklanın ve daha sonra halatı alıp sağlamlayın.
  • Karayı kontrol edin ve halatla birlikte karaya yüzmeniz ya da motor kullanarak gitmeniz gerekip gerekmediğine karar verin.

 

Baştan kara

Daha küçük tekneler için genellikle daha kolay bir seçenektir; zira tekneler ileri manevrada daha “normal” hareket eder ve sualtındaki safralardan sizi kurtarır. Teknenizin kokpit alanı iskeleden uzak olacağı için size bir çeşit gizlilik de sağlayacaktır. 40ft’ten daha büyük olan tekneler için önerilmez.

  • Önceden her şeyi hazırlayın – teknenin kıçında tonoz demirini kullanmak için yeterli alanınız olsun ve bu alanın açık ve temiz olduğundan ve demirinizin gömülmesini sağlamak ve iskeleye ulaşmak için yeterli demir zinciriniz olduğundan emin olun.
  • Karaya çıkabilmek için yolunuz olsun! Baştan karanın en büyük sıkıntılarından biri, karaya çıkmak için korkuluğa gitmeniz gerekmesidir. Bu nedenle, baştan kara yapmaya teşebbüs etmeden önce tekneden ne kadar kolay inebileceğinizi değerlendirin.

 

Çeşme Weekend

Yol tek yönlü kapatılacak

22 Eylül tarihinde Çeşme Weekend 21K Yarı Maraton kapsamında saat 09:30 – 11:30 arası Çiftlikköy’e giden yol tek yönlü kapatılacaktır.

 

Çeşme merkezde Cumhuriyet Meydanı’nda başlayacak Yarı Maraton Çeşme Marina önünden devam ederek; Fener Burnu ve Çiftlikköy sahiline kadar devam edecek…

Parkurun büyük bir bölümü deniz kenarında seyredecek ve koşucular Sakız Adası manzarası eşliğinde harika Çeşme esintisi ile sporun ve doğanın tadını çıkaracaklar.

 

Çeşme her mevsim güzel, her mevsim yaşanası.

Programı detaylı incelemek için: Çeşme Weekend sitesini ziyaret edebilirsiniz.

22 Eylül 2019 – Pazar Programı

06:30 – 08:45 Çeşme Weekend koşu kit dağıtımı (Çeşme, Belediye Önü)
07:00 Bisiklet antrenman sürüşü | 40km
07:00 – 07:50 Yoga @Paparazzi Beach
09:00 Minik Adımlar Start
09:30 21K – 10K – 5KStart
09:35 – 11:30 Koşu varışları ve finish zone aktiviteleri
13:30 – 14:50 Ödül töreni
13:00 – 17:00 Chillout – Plaj aktiviteleri (Zumba, oyunlar, SUP)
17:45 Happy Weekend Party
19:30 Program bitiş

Çeşme’den kopamayanlara KIŞLAMA KAMPANYASI!

1 Eylül 2019 – 1 Mart 202 tarihleri arasında karada ya da 1 Ekim 2019 – 1 Nisan 2020 tarihleri arasında denizde kışlamalarda %40 indirim imkani!

Rezervasyon için 02327122500 nolu telefonu arayabilir ya da info@cesmemarina.com.tr adresine mail atabilirsiniz.

Rüzgar açısından dünyada yelken ve yat yarışı yapılabilecek en iyi parkurlardan biri olan Çeşme’de düzenlenen Arkas Aegean Link Regatta’da birinci Arkas-Comet A, ikinci Orsa Cheese ve üçüncü Arnes oldu.

Bu yıl üçüncüsü düzenlenen Arkas Aegean Link Regatta bu yıl da 56 tekne ve 500’ün üzerinde yarışçıyı ağırladı. Çeşmeliler Ovacık’tan itibaren Çeşme’nin tüm koylarında renkli yelkenlilerin görsel şölenine tanıklık edip, yarışın keyfine ortak oldu. Rüzgarın sert olduğu denizdeki mücadeleyi dört gün boyunca 500 bin kişi izledi.

 

Kupanın yeni sahibi Arkas-CometA

28 Ağustos-1 Eylül tarihleri arasında Çeşme açıklarını yelkenlerle donatan yarışta ekipler IRC A 0-1-2-3-4, IRC B 1-2-3 ve Destek 1-2-3 kategorilerinde mücadele etti.

Dört gün boyunca gerçekleştirilen 5 yarışın ardından her kategorinin 1., 2. ve üçüncüleri ile birlikte Overall kategorisinde de ilk üç ekip kupalarına kavuştu. Yarış sonuçlarına göre overall kategorisinde birinci Arkas-Comet A, ikinci Orsa Cheese ve üçüncü Arnes oldu.

Son gün yapılan yarışın ardından yarışçılar Before Sunset Beach Club’ta, Sunshine Band eşliğinde hem yorgunluklarını attı hem de düzenlenen ödül töreninde kupalarını aldı.

Yarışın ilk seyri

İlk gün düzenlenen UBS Çeşme Şamandıra Yarışı’nda 16-18 knot arasında değişen rüzgar hızı ile keyifli bir mücadeleye sahne olan Çeşme açıklarında ekipler , IRC sınıfında üç turlu sosis rotalı şamandıra yarışı, destek sınıfında ise iki turlu sosis rotalı şamandıra yarışının tadını çıkardı. UBS Çeşme Şamandıra Yarışı’nın IRC 0 kategorisinde kazanan Comet A teknesiyle Arkas- M.A.T. Sailing Team olurken IRC A1 kategorisinde Lemon Sailing, IRC A2’de Ladies First, IRC A3’te Cygnus, IRC A4’te Farmer, IRC B1’de Meltem, IRC B2’de Goodday Sunshine, IRC B3’te Allegro, Destek 1 sınıfında ise Egem, Destek 2’de Um Uysal Fun Lemon ve Destek 3’te Lune birinci oldu.

Yarışın ardından gruplarında birinci olanlar UBS özel etabını kazananlar akşam Dilaila Beach’te düzenlenen UBS Kokteyl ve Ödül Töreni‘nde kupalarına kavuştu. Törenin ardından düzenlenen konserde ise katılımcılar Evrim Özkaynak ile yarışın yorgunluğunu attı.

30 Ağustos Zafer Kupası ile deniz kırmızıya boyandı

Bu sene yarışın 30 Ağustos’ta Çeşme’de yapılan ayağına Çeşme Belediyesi ismini verirken “Çeşme Belediyesi 30 Ağustos Zafer Kupası”nın ödül töreni de 30 Ağustos Zafer Bayramı kutlamaları kapsamında Çeşme Belediye Başkanı Ekrem Oran’ın ev sahipliğinde yapıldı.

Yarışın ikinci günü gerçekleştirilen ayakta, Türk bayraklarıyla Çeşme’den denize açılan tekneler denizi kırmızıya boyadı.

İlk yarışta IRC sınıflarının Ilıca Şamandıra yarışının ardından tüm ekipler Çeşme Marina’ya doğru coğrafi rotada yarıştılar. Anything/Dere Construction yarışın birincisi olurken, ikinci Boreas ve üçüncü Arkas-Comet A oldu.

20-26 knot arasında değişen rüzgar hızı ile çetin bir mücadeleye sahne olan Çeşme’de denizde yorulan ekipler akşam ise Türk Bayraklı T-Shirtler ve cep telefonu ışıkları ile Çeşme Çarşısından, 30 Ağustos Zafer Bayramı etkinlklerinin yapıldığı Çeşme Meydanı’na yürüdü.

Çeşme Belediye Başkanı Ekrem Oran’ın konuşmasıyla başlayan törende Arkas Aegean Link Regatta’da gruplarında birinci olan ekipler kupalarını Oran’ın elinden aldı.

Denizde yorulan yarışçılar yorgunluklarını Ayhan Sicimoğlu ve Latin Allstar eşliğinde attı, 30 Ağustos Zafer Bayramı’nı kutladı.

Yarışın son günü

Arkas Aegean Link Regatta’nın ana sponsorluğunu üstlenen Türkiye’nin bayrak taşıyıcı global markası Türk Hava Yolları, son gün gerçekleşen yarışa adını verdi. Turkish Airlines Yarışı’nda yatlar coğrafi rotayı izledi. Arkas-Comet A IRC 0 kategorisinde yarışın birincisi olurken, Boreas ikinci oldu. IRC A1’de Lemon birinci, Shaker 2 ve Mersin Yelken Akademisi üçüncü oldu. IRC A2’de Orsa Cheese Sailing’i Arnes ve Ladies First izledi. IRC A3’te Cygnus birinci, Stormy ikinci ve Blue Miles oldu. IRC A4’te ise Fermer’i Çeşme Marina Ventus ve Lady Sun izledi. IRC B1’de Meltemi, Müge ve Aiolos ilk üç takım oldu. IRC B2’de Goodday Sunshine’ı Kairos Rainbow Followers izledi. IRC B3’te ise Allegro birinci, Anya ikinci ve Enkon üçüncü oldu. Destek sınıflarında ise yapılan tek yarış sonucu Destek 1’de Egem, Blues Brothers ve Final ilk üç ekip oldu. Destek 2’de Um Uysal Fun Lemon birinci, Happy Lemon ikinci ve Rakı üçüncü oldu. Destek 3’te Prenses-d birinci, Lune 2. ve Porto Novo üçüncü oldu.

Çeşme’deki işletmelerin de sahiplendiği ve desteklediği yarışın bu seneki yeni destekçileri ise Bernadet Hotel ve Aya Yorgi Hotel By T.

Arkas Aegean Link Regatta yarışları 56 teknenin kayıt vermesi ile Çeşme Marina’da başladı. Teknelerde toplamda yaklaşık 550 kişi yarışacak.

28 Ağustos Çarşamba akşamı Çeşme Marina Yacht Kulüpte yapılan Açılış Kokteyli ile Arkas Aegean Link Regatta başladı. Kokteylde tüm ekipler hem birbiri ile kaynaştı hem de canlı müzik ile eğlendi.

Yarışın ilk günü Çeşme Marina Yacht Clup’te yapılan brifing ile başladı. Ardından tüm ekipler UBS yarışı için marinadan ayrıldı.

Yarış Programı:

28 Ağustos 2019

20:00 Açılış Kokteyli  / Çeşme Marina Yacht Club

29 Ağustos 2019

10:00 Yarış Brifingi – Çeşme Marina

13:00 UBS Çeşme Şamandıra Yarışı

20:00 UBS Kokteyl ve Ödül Töreni  / Dilaila Beach Club

30 Ağustos 2019

10:00 Yarış Brifingi – Çeşme Marina

12:00 (1. yarış) Ilıca Şamandıra Yarışı

(2. yarış) Ilıca – Çeşme Yarışı

20:00 Çeşme Belediyesi 30 Ağustos Zafer Kupası Ödül Töreni – Çeşme Meydanı

31 Ağustos 2019

09:30 Yarış Brifingi – Çeşme Marina

13:00 Turkish Airlines Çeşme – Ovacık – Çeşme Yarışı

1 Eylül 2019

10:00 Yarış Brifingi – Çeşme Marina

13:00 Çeşme – Süngü Kayalıkları – Çeşme Yarışı

20:00 Kapanış Partisi (Turkish Airlines Ödülleri ve Yarış Ödül Töreni) / Before Sunset Beach

Mysland teknesi, 1 yıllık uğraşlarının ardından, Dünya turu için hazırlıklarını tamamladı. Cuma sabah erken saatlerde Çeşme’den ayrılan olan Mysland teknesi ve ekibi, turlarına ufak bir ekleme yaparak ilk ayı Karadeniz’de geçirmeye kadar verdi. Bu sıra dışı turun ardından Yunanistan’dan batıya doğru yelken açacaklar. Karayip’lerde yapacakları seyirlerle beraber yolculuğun ilk etabında yaklaşık 10.000 deniz milini bir yıl sürede kat edecekler.

Mysland kaptanı Cem AKDENİZ, “Kasım sonunda yapacağımız Kanarya Adaları’ndan Karayip’e geçişi sırasında katılmak üzere ARC Rallisine (Atlantic Rally for Cruisers) de kayıt yaptırdık ve şuan bekleme listesindeyiz. Çeşitli boyut ve türden yüzlerce yelkenlinin katıldığı bu rallide yer almak bizim için yolculuğumuzun hem daha eğlenceli hem de daha güvenli geçmesini sağlayacağını düşünüyoruz.” dedi.

Yolculuk ayrıntılarını Cem AKDENİZ’in facebook hesabından ve Çeşme Marina instagram ve facebook hesaplarından takip edebilirsiniz.

EAYK – Çeşme Marina ve Arkas işbirliğiyle düzenlenen; Türkiye Yelken Federasyonu ve Çeşme Belediyeleri’nin destekleriyle organize ettiğimiz Arkas Aegean Link Regatta için Ege’nin mavi sularında rüzgar ve dalgalarla hep birlikte yola çıkacağız.

4 günlük rotamız boyunca, Çeşme’nin enerjisini depolayacak, dostça rekabetin sıcaklığını Ege’nin serin sularıyla buluşturacağız.

2018 yılında 52 teknenin katıldığı Regatta’ya bu yıl daha fazla teknenin katılması bekleniyor.

ETKİNLİK TAKVİMİ

28 Ağustos 2019
20:00 Açılış Kokteyli Çeşme Marina Yacht Club

29 Ağustos 2019
10:00 Yarış Brifingi – Çeşme Marina
12:00 UBS Çeşme Şamandıra Yarışı
20:00 UBS Kokteyl-Ödül Töreni Dilaila Beach Club

30 Ağustos 2019
10:00 Yarış Brifingi – Çeşme Marina
12:00 (1. yarış) Ilıca Şamandıra Yarışı
15:00 (2. yarış) Ilıca – Çeşme Yarışı
20:00 Çeşme Belediyesi 30 Ağustos Zafer Bayramı Kupası Ödül Töreni

31 Ağustos 2019
10:00 Yarış Brifingi – Çeşme Marina
12:00 Çeşme – Süngü Kayalıkları – Çeşme Yarışı
20:00 HP Kokteyli Çeşme Marina Yacht Club

1 Eylül 2019
10:00 Yarış Brifingi – Çeşme Marina
12:00 Ovacık Before Sunset Beach&Resort – Çeşme Yarışı
20:00 Before Sunset Beach&Resort’ta Kapanış Partisi & Ödül Töreni Ovacık Çeşme

 

Kayıt vermek isteyen tüm yelken severler aşağıdaki linkten kayıt verebilirler.

Yarış Kayıt Formu